Tuholaistorjuntapalvelut majoitusliikkeille
Inconse on nopea, asiansa erittäin hyvin osaava ja luotettava yhteistyö-kumppani pääkaupunkiseudulla ja Uudenmaan alueella. Tarjoamme kertaluonteisia, sekä jatkuvia torjuntapalveluita hotelli- ja majoitustoimintaa harjoittaville yhtiöille.
Hotelli- ja majoitusliiketoiminta
Jatkuva asukaskannan vaihtuminen luo ison haasteen hotelli- ja majoitusalalle. Väliaikaiset asukkaat saattavat tulla mistä päin maailmaa tahansa ja riski saada kiinteistön tiloihin tuholaisia on jatkuvasti suuri.
Vahingon sattuessa on tärkeää, että ongelma saadaan heti ammattilaisten hoitoon ja poistettua nopeimmalla ja tehokkaimmalla tavalla, jotta “saastunut” tila saadaan takaisin myyntiin ja tuottavaan käyttöön.
Inconse hoitaa kaikki tarvittavat torjunnat pieteetillä ja huomiota herättämättä; suojaten maksavat asiakkaat sekä turvaten liiketoimintasi ja varmistaen, että yrityksesi maine ei kärsi. Hoidamme tarvittaessa myös henkilökunnan koulutuksen, vierailijoiden matkatavaroiden lämmityksen sekä saastuneiden tavaroiden kelmutuksen ja toimituksen Riihimäkeen Fortum Waste -ongelmajätelaitokselle.
Joustava, ammattitaitoinen palvelu
Palvelukonseptissamme pyrimme tehokkuuden lisäksi hyvään asiakaskokemukseen ja joustavaan palveluun.
- Reagoimme nopeasti ja vastaamme työpäivinä 24 h sisällä yhteydenottoosi
- Meiltä saat henkilökohtaista palvelua. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että tapauksissa, joissa ongelman hoitaminen edellyttää useita käyntejä, kohdetta hoitaa aina sama henkilö, jolloin paikka ja ihmiset ovat tuttuja ja tapauksen haltuunottoon ei tarvitse käyttää ylimääräistä aikaa.
- Tuholaistilanne, riskitekijät ja ongelman aiheuttajatekijät tutkitaan huolellisesti. Tuholaistorjunta tehdään perusteellisesti ja pyritään poistamaan pysyvästi.
- Panostamme torjuntatyössä myös ennaltaehkäisyyn, jotta ongelma poistuisi pysyvästi.
- Kohteen torjuntatyön vaiheet ja tulokset dokumentoidaan sähköisesti ja asiakkaalla on mahdollisuus seurata reaaliaikaisesti sitä mitä tehdään ja miten torjuntatyö edistyy.
Palvelukonseptissamme pyrimme tehokkuuden lisäksi hyvään asiakaskokemukseen ja joustavaan palveluun.
- Reagoimme nopeasti ja vastaamme työpäivinä 24 h sisällä yhteydenottoosi
- Meiltä saat henkilökohtaista palvelua. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että tapauksissa, joissa ongelman hoitaminen edellyttää useita käyntejä, kohdetta hoitaa aina sama henkilö, jolloin paikka ja ihmiset ovat tuttuja ja tapauksen haltuunottoon ei tarvitse käyttää ylimääräistä aikaa.
- Tuholaistilanne, riskitekijät ja ongelman aiheuttajatekijät tutkitaan huolellisesti. Tuholaistorjunta tehdään perusteellisesti ja pyritään poistamaan pysyvästi.
- Panostamme torjuntatyössä myös ennaltaehkäisyyn, jotta ongelma poistuisi pysyvästi.
- Kohteen torjuntatyön vaiheet ja tulokset dokumentoidaan sähköisesti ja asiakkaalla on mahdollisuus seurata reaaliaikaisesti sitä mitä tehdään ja miten torjuntatyö edistyy.
Tapamme toimia
INSPECT
Tulemme mielellämme paikan päälle sekä tutkimme ongelman laadun ja laajuuden.
CONTROL
Otamme tilanteen hallintaan ja korjaamme ongelman aiheuttajan, emme ainoastaan sen seurauksia.
SERVICE
Palvelumme tavoite on löytää kestävä ratkaisu ennaltaehkäisemällä jatko-ongelmat.
Tuholais- ja haittaeläintorjuntamme vahvuudet
Reagoimme nopeasti. Vastaamme tai toimimme arkipäivinä 24 h sisällä yhteydenotostasi.
Henkilökohtainen palvelu. Pyrimme hoitamaan asiakaskontaktit “oma torjuja”-periaatteella. Samaa kohdetta hoitaa yksi vastuuhenkilö. Jos tuholaisongelma toistuu, on tapaus tuttu jo vanhastaan tapausta hoitaneelle henkilölle ja asiassa päästään etenemään sujuvasti.
Ongelmat hoidetaan perusteellisesti ja pyritään poistamaan pysyvästi, jos mahdollista. Tilanne tutkitaan huolellisesti ja riskitekijät kartoitetaan ennen toimenpiteitä.
Akuuttitöiden lisäksi panostamme ennaltaehkäisyyn, jotta ongelma poistuisi pysyvästi.
Pystymme puuttumaan ongelmiin tehokkaasti erilaisin keinoin. Hyviä apukeinoja ovat mm. lämpöteltat, höyry- ja kuumapesu, kuivausrumpu, höyrysilitysrauta, liima-ansat, fyysiset esteet, puhdistukset ja desinfioinnit. Myrkkyjä käytetään vain silloin, kun muita vaihtoehtoja ei ole.
Kaikki dokumentoidaan sähköisesti ja asiakkaalla on mahdollisuus seurata reaaliaikaisesti sitä mitä tehdään ja mitä torjuntatyö edistyy.